19 Haziran 2015 Cuma

Yaoi,Türler, Fujoshi, Fudanshi Hakkında

Konnichiwa minna \('^')/

Blogumuzun Konusu Yaoi ve Fujoshi Hayatı olduğundan öncelikle bu kavramları tanıtmak gerek diye düşünüyorum .


   ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪


YAOİ


Aranızda Anime izleyen varsa Yaoi kavramını az çok bilir. ErkekxErkek arasında ki romantik ve çok tatlı ( aklına bir sürü moment gelir ve gökküşağı kusar) yaklaşımı anlatan Anime/Manga Türüdür.



Erkeklerin pek tercih etmediği ama kızların zamanla deli olup Fujoshi'ye dönüştüren Tür'dür kısaca.

SHONEN Aİ

Masumane ErkekxErkek Türüdür. Cinsellik yoktur. En Fazla öpüşme var(mış) varmış diyorum çünkü Bromance okudum ama hiç bir şey olmadı.

BROMANCE

ErkekxErkek'in Platonik Aşkı. Türler arasında en kötüsü budur çünkü genelde sonu arkadaşça biter T-T

FUJOSHİ

Yolda yan yana yürüyen iki erkeği Shipleme seviyesine gelmiş Kızımsı varlık. Anime,Manga,Doujinshi ,Film,Dizi ne varsa hepsini yalamış yutmuştur. Artık Normal bir kız değildir. 
Not: Kendi Türümden insanlarla tanışmayı dört gözle bekliyorum \('^')/

FUDANSHİ

Yaoi seven Erkektir.Evet.Ne yazacağımı bilmiyorum hiç Fudanshi göremedim ama bizim kadar takıntılı olduklarını düşünmüyorum.



Çaov 

34 yorum:

  1. OTP'imin karşılıklı diyaloğu olduğu sahnelerde hatta yan yana durduğu sahnelerde bile fesata yoruyorum ben fjkhk

    YanıtlaSil
  2. Sonunda ! yanlız deilmişim toplanıp dünyayı mı feth etsek ne ya (^*^)

    YanıtlaSil
  3. Sonunda ! yanlız deilmişim toplanıp dünyayı mı feth etsek ne ya (^*^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapalım valla tüm fujoshiler toplanıp fethederiz. Sonrada erkeklere zorla yaoi okutup, yaoi dünyası kurarız.Ni ha ha ni ha ha

      Sil
    2. Yapalım valla tüm fujoshiler toplanıp fethederiz. Sonrada erkeklere zorla yaoi okutup, yaoi dünyası kurarız.Ni ha ha ni ha ha

      Sil
  4. Ehehehe Ben hard fujoshiyim yolda geçeni bırak biribirne yakın davranan ünlüleri falanda shipliyorum.Bide bun Bara izleyicisi var.Onlarda gay erkekler oluyor.

    YanıtlaSil
  5. oğlum lan utanıyorum ben kızım insanlar beni erkek sanıp fujoshi diyor bir ghgün bu yorumlardan kalpten gitcm

    YanıtlaSil
  6. bu arad shonunen -ai de öpüşme çok normal bişidir hiç görünmöüyomuş gibi yapmayın ben aşırı derece yaoi ve shonunen -ai ye kafa takmış biriyim bide yaşımda büyük olunca biliyorum rttabi

    YanıtlaSil
  7. bu arad shonunen -ai de öpüşme çok normal bişidir hiç görünmöüyomuş gibi yapmayın ben aşırı derece yaoi ve shonunen -ai ye kafa takmış biriyim bide yaşımda büyük olunca biliyorum rttabi

    YanıtlaSil
  8. İnanamıyorum benim gibi bir insanı buldum baya bir geç olsa da :D.Dizi film konusundaki görüşüne katılıyorum.Neredeyse her dilde dizi film bitirmişimdir bu konuda.Film dizi manga novel her türlü şeyleri araştırıp bakıyorum hatta bloglara falan da fena bakıyorum bu konularla ilgili.Yaoi manga konusunda Tumblara teşekkür ediyorum ya onlar sayesinde baya iyi mangalar keşfettim ya :D.Uzun karanlık bir yola girdim ve çıkamıyorum :D.Bazen fena fesata bağlıyorum ama mutluyum ben ya :D

    YanıtlaSil
  9. Haklısın yazar yaoi hakkında tam bir profesör oldum artık.Yaoi animeleri ve mangaları en az 2 kere bitirdim. Hatta bazılarını 5-6 kere izleyip,okudum.Bu takıntılığında ötesinde YAOİ=AŞK

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Youtubede Zen-Kun isimli kanal Fudanshi *-*

    YanıtlaSil
  12. nihayet kendi türümü buldum ben onuda geçiyorum asdads ben direk smut düşünüyorum hemde birbirlerine bıçak çekebilecek kişileri sadadadad

    YanıtlaSil
  13. bi fudanshi benmiyim aq...

    YanıtlaSil
  14. bromance çok yanlış tanıtılmış bromance kankacılık kardeşlik demektir çok bromance konulu şeyler izledim erkek erkeğe platonik aşk yok aralarındaki kardeşlik bağını oraya çekiyorlar ama alakasız

    YanıtlaSil
  15. yolda yanyana yürüyenleri geç kankamla sınıfta bi ton shipimiz var hepsi de ErkekxErkek ama önümüzde neler neler yapıyorlar tonla moment veriyorlar ship isimleri bile uyduruyoruz XD okulda sarılan biri mi var? hemen ship ship ship. hardcore fujoshi = Eda ve İlsu

    YanıtlaSil
  16. öncelikle ben erkeğim ve yaoi animeleri çok severim neden sevmedikleri gairbime gidiyo gerçektetede öyle aslında kızlardanda erkelrdende hoşlanırım tabi normalde bunu söylsem kimse benle arkadaş olmaz orası gizli bence böyle seriler çok ilgi çekici ve güzel yaoi anime oalrak super lovers başladım ilk başta garip bi şekilde iğren geliyodu ama sonra gerçek aşk budur dedim cinsel sahnelerde vardı gerçi*_*

    YanıtlaSil
  17. Benim suan cok tuhafima gidiyor ve suan aklimda bunun cok igrenc bir sey oldugu geciyorbilmiyorum sanki yanlis geliyor bana ve ben de kizim ama bunlardan hoslandigim soylenemez

    YanıtlaSil
  18. Yanıtlar
    1. seme diyecektin sanırım seme siken uke sikilen oluo dudkhd

      Sil
    2. Seke hem seme hem uke olabilecek kişidir. Yani hem üstte hem altta olan kişidir.ヾ(・ω・。)シ

      Sil
  19. Ya bizim siniftaki erkekleri shiplemeye basladim yaaaaaghh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en yakın arkadaşımla shiplendiğimi öğrendim yuri goo

      Sil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. Yaa bir fujoshi olarak soruyorum fudanshi arkadaş isteyen tek kişi benmiyim




    (Not:eğer liseye yeni geçmiş"ben yeni geçtimde" fudanshi biri arkadaş olmak isterse kapım her zaman açıktır)

    YanıtlaSil
  22. Yaoici arkadaş istiyorum fudanshiyim bne yaoici arkadaş istioruuum hüü;^;

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. Aksiyon izleyen birinden sabahtan akşama kadar yaoi izleyen biri oldum helpp

    YanıtlaSil